ΤΗΛ. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 6957219988 - ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΑΠΟ €49!

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Γενικές πληροφορίες

Σε ποιες χώρες γίνονται αποστολές από το κατάστημά σας;
Προς το παρόν οι αποστολές γίνονται σε Ελλάδα και Κύπρο.

Πόσο γρήγορα θα φθάσουν τα ψώνια μου;
Oι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά από Δευτέρα ως Παρασκευή και, εκτός απροόπτου, φθάνουν στον προορισμό τους την επόμενη εργάσιμη ημέρα, αν πρόκειται για αποστολή εντός Ελλάδος. Σε περίπτωση που μεσολαβεί αργία, αναγκαστικά θα υπάρξει η ανάλογη καθυστέρηση. Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερωθείτε για την αποστολή της παραγγελίας σας μέσω email ή sms. Οι αποστολές στην Κύπρο γίνονται με την υπηρεσία εμπορευματικών αποστολών της Γενικής Ταχυδρομικής και ο χρόνος παράδοσης είναι περίπου 7 ημέρες.

Αν όλα ή κάποια από τα ψώνια μου είναι για δώρο;
Αν θέλετε να κάνετε ένα δώρο, μπορείτε να μας το πείτε στη σελίδα του Ταμείου όπου θα βρείτε τη σχετική φόρμα, ή να μας στείλετε ένα email στο cs@eyewish.gr ή να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά, στο 6957219988. Η συσκευασία δώρου που προσφέρουμε είναι κομψή και διακριτική και ταιριάζει σε χρώμα και στυλ με το δώρο ή τα δώρα που έχετε παραγγείλει. Η συσκευασία δώρου, είναι δωρεάν.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής κάρτας (PayPal & Viva Payments), τραπεζικού λογαριασμού, ή αντικαταβολής (πληρωμή στον υπάλληλο της εταιρείας ταχυμεταφορών κατά την παραλαβή). Η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη για τις αποστολές στην Κύπρο. Κανένας τρόπος πληρωμής δεν έχει επιπλέον κόστος.

Οι τραπεζικοί μας λογαριασμοί είναι οι εξής:

Alpha Bank
IBAN: GR3301403990399002340000750

ΠΕΙΡΑΙΩΣ
IBAN: GR2201715520006552105753084

Eurobank
IBAN: GR5202602790000650200591446

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Φυσικά! Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την ημέρα που τα παραλάβατε (όπως ορίζει το δικαίωμα υπαναχώρησης καταναλωτών), στην αρχική τους κατάσταση και με άθικτη τη συσκευασία. Τα χρήματά σας θα επιστραφούν με τους ακόλουθους τρόπους: εάν είχατε επιλέξει πληρωμή μέσω PayPal ή Viva Payments, το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό σας στο PayPal ή στο Viva Payments. Αν είχατε επιλέξει πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας, μέσω του συστήματος του Paypal ή του Viva Payments, το ποσό θα επιστραφεί στην πιστωτική σας κάρτα. Αν είχατε επιλέξει κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή αντικαταβολή, το ποσό θα κατατεθεί στον τραπεζικό λογαριασμό που θα επιλέξετε (τον οποίο θα μας στείλετε μέσω email στο cs@eyewish.gr ή θα μας τον δώσετε τηλεφωνικά στο (0030) 6957219988).

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
• Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών στο cs@eyewish.gr  ή τηλεφωνικά στο (0030) 6957219988 και για να σας ενημερώσουμε για τη διαδικασία. Είναι πολύ απλή, αλλά έχετε υπόψη πως το κόστος της επιστροφής ανήκει στον πελάτη.

Τι γίνεται αν κάποιο προϊόν φτάσει σπασμένο;
Σε τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να μας ενημερώσετε την ίδια ή την επόμενη ημέρα της παράδοσής του σε εσάς και θα αναλάβουμε να σας το αντικαταστήσουμε το συντομότερο δυνατό. Σε περίπτωση που μας ενημερώσετε σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, δεν αναλαμβάνουμε να σας το αντικαταστήσουμε. Σας προτείνουμε λοιπόν να ελέγξετε την παραγγελία σας κατά την παράδοσή της.

Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής και ποιο το κόστος;
Στέλνουμε τα προϊόντα μας μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών (Γενική Ταχυδρομική), για τις αποστολές εντός Ελλάδος και Κύπρου.  Η χρέωση της κάθε αποστολής είναι €3,90, εκτός αν η παραγγελίας υπερβαίνει τα €49. Σε αυτή την περίπτωση, τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Η αποστολές προς Κύπρο κοστίζουν €6,9. Η αντικαταβολή δεν έχει επιπλέον κόστος.

Είναι τα προϊόντα σας γνήσια;
Ναι. Δεν χρειάζεται να πληρώνει κανείς κάτι πολύ ακριβά για να είναι βέβαιος για τη γνησιότητά  του. Τα προϊόντα μας είναι ίδια με εκείνα που θα βρείτε σε οποιοδήποτε μεγάλο κατάστημα καλλυντικών προϊόντων και το γεγονός ότι τα βρίσκετε εδώ σε χαμηλότερη τιμή, οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν λιγότερα έξοδα και άρα μεγαλύτερη ευελιξία στην τιμολόγηση.

Έχετε πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών;
Έχουμε! Οι πελάτες μας επιβραβεύονται για τις αγορές τους. Μάθετε πως εδώ.

Είναι ασφαλές το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Απολύτως. Όταν ψωνίζετε μέσω πιστωτικής κάρτας στο eyewish.gr, οι πληροφορίες που δίνετε επεξεργάζονται απευθείας από την PayPal ή την Viva Payments. Εμείς δεν έχουμε καμία πρόσβαση στον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας.

Τα μόνα προσωπικά στοιχεία που αποθηκεύουμε είναι εκείνα που μας επιτρέπουν να επικοινωνούμε μαζί σας και να διευκολύνουμε τις αγορές σας (ονοματεπώνυμο, ταχυδρομική διεύθυνση, email, κ.λπ.).

Προστατεύουμε τα στοιχεία αυτά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, από πλευράς τεχνολογίας και φυσικής πρόσβασης.

Τέλος, δεν θα μοιραστούμε ποτέ την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ή οποιοδήποτε άλλο προσωπικό σας στοιχείο με οποιονδήποτε τρίτο φυσικό ή νομικό πρόσωπο.

Είναι κάτι άλλο που πρέπει να ξέρω;
Έχουμε καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι φωτογραφίες που εμφανίζονται στη σελίδα κάθε προϊόντος να αντιπροσωπεύουν το προϊόν με τον ακριβέστερο δυνατό τρόπο. Ωστόσο, οι οθόνες των ηλεκτρονικών υπολογιστών διαφέρουν μεταξύ τους στην απόδοση των χρωμάτων, ο σχεδιασμός και η συσκευασία των προϊόντων ενίοτε διαφοροποιείται και βεβαίως, τα λάθη είναι ανθρώπινα. Συνεπώς, δεν μπορούμε να αναλάβουμε ευθύνη για την περίπτωση που το προϊόν που φτάσει στα χέρια σας διαφέρει σε μικρό βαθμό από αυτό που εμφανίζεται στη φωτογραφία.

Λοιπές πληροφορίες

– Ποιο είναι το τηλέφωνό της Eyewish;
Για να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, καλέστε στο (0030) 6957219988 & 6945020590, από τις 8 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ.

– Ποιο είναι το email της Eyewish;
Για να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email, γράψτε μας στο cs@eyewish.gr

Εάν επικοινωνείτε μαζί μας σχετικά με την παραγγελία σας, θυμηθείτε να συμπεριλάβετε στο email σας τον αριθμό της παραγγελίας.

Διαγραφή από το newsletter
Για να σταματήσετε να λαμβάνετε τα email μας, απλώς στείλτε μας ένα email στο cs@eyewish.gr ή πατήστε τον σχετικό σύνδεσμο που βρίσκεται στο τέλος κάθε newsletter που στέλνουμε. Αλλά ελπίζουμε να μην το κάνετε! Τα newsletter μας περιέχουν προσφορές και εκπτώσεις και τα στέλνουμε μόλις μία φορά το μήνα, ή όταν έχουμε κάτι πολύ σημαντικό να σας πούμε!

Άλλαξα email, υπάρχει πρόβλημα;
Κανένα! Ενημερώστε μας στο cs@eyewish.gr και εμείς θα το φροντίσουμε.

Ξέχασα τον κωδικό μου
Κανένα πρόβλημα! Κάντε κλικ εδώ.

Τεχνική Υποστήριξη
Εάν αντιμετωπίζετε τεχνικά προβλήματα με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε να στείλετε email στο cs@eyewish.gr αναφέροντας τις παρακάτω πληροφορίες:

• Περιγραφή του προβλήματος
• Τη διεύθυνση (URL) της σελίδας όπου παρουσιάστηκε το πρόβλημα
• Τυχόν μηνύματα λάθους που λάβατε
• Το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε
• Τον περιηγητή (browser) και την έκδοση του που χρησιμοποιείτε
• Την ημέρα και την ώρα που αντιμετωπίσατε το πρόβλημα